Przejdź do treści

Kreatywność w biznesie

    Już Albert Einstein zwykł mawiać, iż „kreatywność to inteligencja, która dobrze się bawi”. Kreatywność wydaje się być niezbywalnym atrybutem współczesnych biznesów i wyróżnikiem ludzi je tworzących. Jako pojęcie od dawna jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Ludzie posługują się tym słowem w nadmiarze, nie wypada, a już na pewno nie warto, nie być kreatywnym w świecie pełnym dynamicznych zmian. Kreatywność to strategia na bycie zauważonym i widzianym, to istnienie tu i teraz, i nadzieja, że przyszłość przyniesie nowe szanse na realizację odkrywczych pomysłów. W efekcie funkcjonowania tylu potocznych i intuicyjnych rozumień terminu kreatywność, warto uporządkować informacje wokół niego narastające, szczególnie, że według F. E. Weinerta, większość ludzi uważa się za kreatywnych… Czytaj dalej »Kreatywność w biznesie